onsdag 4 februari 2009

Jag har simmat varje dag nu. Dels för att jag känner mej T J O C K och dels för att jag har en ångest som gör så mitt hjärta slår så snabbt att det gör ont till slut.
Fan..och vet ni vad ? Jag blir riktigt tje, eftersom jag inte har någon att prata med..eller bara rent allmänt hitta på ngt med för att bryta detta.

Och då den som ska kalla sej ens bästa vän inte hör av sej mer än när det är dax för kaffe & kaka,,vad fan är det då ? I mina ögon är det inte så mkt vänskap om man inte kan ringas eller spontantextas ..eller hur ?

För då K Ä N N S det så jäkla bokat på nåt sätt..

men så känner och tycker jag och är det något som jag försöker lära mej det är att det jag känner behöver inte vara fel.


AnnarS; så har jag äntligen kommit fram efter tiotals i kö framför mej till gyn och ska dit om 2 veckor. Sällan jag springer där då ? Har säkert träffat alla läkare där..men det är för cellprovs tagningarna ju. Sist blev det inget bra resultat pga min mens som dyker upp när den själv vill nu förtiden. .så nu kan jag bara hoppas den kommer som den borde nu denna vecka så proverna kan bli rätt!

I`ll love you til the day I die.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärtat!!
Du får JÄTTE JÄTTE gärna ringa mejnär som på dygnet eller skriva av dej i LÅNGA långa mail te mej när de är tungt.. Finns här & lyssnar de hoppas jag du vet..??

Många Kramar

Anonym sa...

Klart man bryr sej gumman .. Nääe jag vet är lite likadan vill inte heller lasta andra men ibland måste man innan man spricker..
Jaa de e ju lite de man har vänner tillför oxå HIHI..



Tack :D

*kramar snäckan*

pia sa...

nej det är inga vänner sånt...du skulle träffat dej en riktig tjej kompis som man kan dela både glädje och sorg med.....hoppas du kan börja skolan ska du se så många nya vänner du får....som jag sa till dej häromdagen ska man bara umgås med dem man mår bra av puss puss