lördag 31 januari 2009

Alltså, här är ingen värme i lägenheten. Lovar, man får sova med både byxor och tjock tröja...helt galet. Sen sätts värmen igång vid tio på dagen. Normalt ?

Ah, jag har köpt färg till Teo rum. Visserligen så är det klart men ska måla en ljus blå fond vägg. Tror det kan bli fint, bryta av lite ..inte bara sterilt vitt. Sen har jag även extra rummet kvar som ska målas. Egentligen så är det kanske onödigt eftersom det inte används men man vill ändån ha det klart och fixat. Och fresh framför allt !

Har lagt mycket pengar på denna lägenheten nu, både med färg och inredning..fast det är det värt. Hemmet är ändån det ställe som man vill ha det trivsamt på..det är lite skillnad på denna och förra lgh. Där hade jag inte mycket kan jag säga...och inget intresse öht att göra det trivsamt..fast det blir nog så när man inte trivs.
Här trivs jag inte heller...men jag har ändån fint :)

Idag ska jag och toe på bio...hehe..ska bli skoj !

..hade varit lite småkul med kommentarer btw.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad blev det för film??

Har förresten fått ihopa lite mer kläder te Teo nu..

Kramar

Anonym sa...

OKej ..Var den bra :?? :D
Tänkte vi skulle gå på BOLT efter den haft premiär ..:D

Jaa men klart jag gör de bättre Teo får dom än att jag slänger de..Känner ingen annan i vår omgivning som har barn som kan ta över Zebbes kläder :D..

Kramar