fredag 6 februari 2009

irriterad.

Idag är det en sådan dag som man bara ska hålla sej hemma, helst under täcket. Är på sjukt dåligt humör..irriterad på allt och alla. Ja nästan iaf..;)
Och fick ett sinne innan på soss..dom är så otroligt korkade ibland, och tror dom alltid har rätt fastän jag är typ säker på att JAG har rätt . Men men...orka kanske ?
Någon fick ta skiten och det råkade bli hon. Jag är inget jävla mähä..tycker folk inte om mej så so what ? Jag är ju som jag är och upplevs det som dåligt så är det den personens bekymmer, inte mina. varför ska jag vara tyst och sen komma hem och må dåligt för att jag inte sa ifrån..?

Nu tänker jag mer på dagis. Det tas en del beslut ifrån assistenten och det gillar inte jag. det är jag som är hans mamma och jag som bestämmer, inte hon. Sen spelar det ingen roll hur mkt erfarenhet eller hur mkt äldre hon är.
Det är egentligen inga stora grejor men för mej blir det så...och vad jag kan tycka så ringer man väl och hör med mej innan hon drar iväg honom hem till sej eller affären..?
T ska vara på dagis för att vara med barn i sin ålder, för att lära sej att leka och ha kompisar, inte tas ifrån gruppen. Detta har jag sagt men då säger dom att det är en för middag i veckan som DOM bestämt att han ska vara med assistenten , någon annan stans.

T blir ju jätte stressad ( presis som mej ) när det är för mkt ljud och intryck, för många barn och då kommer han helt upp i varv..men det är ju därför som hon är där, för att han ska kunna vara kvar ändån och leka.

what to do..?

nu ska jag snart sätta fram lite gott gott till mej & Teo och mysa framför bolibompa..hehe.

5 kommentarer:

annica sa...

Ja Lindex kan man alltid hitta en del på=)

Anonym sa...

näää säg ifrån låt ingen köra över dej!!!man ska inte vara något mähä och låta dem köra över en .....inte någon man ska säga vad man tycker och har folk problem med det så låt dem ha det what ever

TROLLET sa...

Hej J
klart du ska säga ifrån det är DITT barn inte någon annans. Man måste nog visa myndigheterna vad man tycker och tänker och framför allt visa att man har skinn på näsan.
Bara stå på dig vännen
Kram från "moster" Nettan *S*

TROLLET sa...

hej vännen
tack för kommentaren
hoppas ni får en toppen dag du och T

TROLLET sa...

J kan du skicka din blogg adress så jag kan lägga till dig i mitt länka arkiv????