torsdag 12 februari 2009

allmän bildande

Ditt namn? Josephine -Hur Lång är du? 1.73
Dina första tankar när du vaknar? kaffe & cigg.
Vart befinner du dig just nu? i soffan i teve rummet
Biter du på naglarna? när jag är nervös
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svart rutiga med rosett
Har du några husdjur? sigvard som är katten som drar sin rumpa mot mina mattor ;)
Är du singel? hmm..
Vem är snyggast? vin diesel
vet mest om dig? mamma faktiskt.
Vad vill du ha just nu ? pengar ? kärlek. choklad.
Ditt mål i livet? vara frisk, bli lycklig.
Rädd för? känslor.återfall.ångest.kalla människor.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? en kille jag träffade förr som var 34.?
McDonalds eller Burgerking? B K
Sjunger du? haha, ja med teo.
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Ja. stort fint prinsess bröllop :)
Kommer du överens med dina föräldrar? mm, ibland
Din hårfärg? Brunett
Skor du hade på dig idag? Svarta stövletter
Vad sover du i? tjockis byxor & linne...
Kläder du har på dig? tjockis byxor, dun tofflor & topp
favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? kina, pepsi max, burn
Svarar hemma i telefonen? beror på. har man tur så gör jag ;)
Hur svarar du i mobilen? "hallå" oftast
Sov du ensam inatt? nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? drack kaffe och stressade rundor i lgh
Vad var det senaste någon sa till dig? " jag äskar daj mamma"
Druckit idag? Kaffe,burn å åter kaffe
Vad är det för väder hos dig? alldeles för kallt
Godaste glassmaken? choklad
Drömmer du mardrömmar? jaa, allt för ofta
Favoritklädsel? jeans när det är kallt & klänning när det är varmt
Favorit godis? choklad!
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? sommar, kärlek.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? min parfym..
Saknar du någon just nu? jaa
Snus eller cigaretter? cigaretter.
Vill du ha barn? har en..fast en till vill jag ha nån gång :)
Längtar du till din nästa födelsedag? nej fy! bara 3 veckor tills jag blir 27.
Är du blyg? neej, men kan bli
Tycker du att du har fin dialekt? haha neej..
Tycker du om fester? beror på sällskapet såklart!
Har du använt någon hårprodukt idag? hårspray &
balsam inpackning.
Vad har du för planer till helgen? inget planerat än...bio kanske med toe
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 20, som det är
En bra film?
Vem får en kram? min son, vänner
Vem får en puss? min son
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Hund, råtta eller katt? katt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejjj god dagens....
kom in till min blogg..du är UTMANAD!!!

Anonym sa...

Hej!! Jaa de e jätte trist att inte fler föräldrar visar intresse för vad barnen gör..

Jaa skridskoåkning är JÄTTE kul HIHI ..

kram

Anonym sa...

vem sov över hoss dig i går ??? ju skrev ja på den frågan??//johan

TROLLET sa...

hej vännen
så du gillar choklad *S* samma här
Vi ses väl snart eller hur

TROLLET sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg
tänkte på det har du mailadress? eller kanske msn?
Tänkte på om en vecka ja du vet själv *S*