fredag 27 februari 2009

att känna lite .

Känner mej helt off idag. Stressat runt hela fm..varit på banken, bibblan och sen Team rehab.
Träffade P som vanligt och fick massage samt min medicin..känns tungt att gå dit nu när jag vet att hon inte kommer stanna kvar sålänge till för mej.
Det bestämdes förra veckan att jag ska tillhöra sjukhusets psyk helt nu ist för psykos..eftersom borderline inte är en psykos sjukdom. Hur det nu inte kan vara det med tanke på att det är en gräns psykos ? Ah, jag vet inte. Men jag är iaf ledsen att inte kunna gå kvar till P, dom andra skiter jag i...men hon har funnits där genom allt dessa åren.

Hon har lyssnat, gett råd och aldrig nekat mej hjälp fast jag kom dit hur påverkad som helst då jag missbrukade..eller för den delen inte dök upp öht.

jag vet att allt har ett avslut, att avsluta relationer är dock inte min starka grej.

Har annars inte hänt så mkt i veckan. Har tränat och haft dbt ju..det vanlige..
åxå har jag målat teos rum, en blå fondvägg..blev fint =)

..Är helt trött..ska vila en liiiten stund innan jag hämtar mitt hjärta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det är så mysigt att det äntligen är fredag! Eller hur? har du bunkrat upp med godiset?? :D kram Jenny

Anonym sa...

Jag har också diagnosen borderline, men det visade sig att 12-stegs programmet hjälpte mig helt och jag är friskförklarad. Äter inte medicin, är nykter o drogfri och mår bättre än någonsin. Ett litet tips bara ifall du vill testa något anonymt 12-stegs program!

Anonym sa...

Anonym:tack för tipset!
Kul att se det finns andra fighters därute.

Josephine