söndag 22 februari 2009

seg.

Ojj,,helt sjukt seg är jag idag...
var på mammas 50 års kalas igår ju..:)

Det var trevligt, och kul att träffa mammas gamla vänner och syster då förståss.

Mamma fick så fina presenter..av familjen så fick hon en resa till Prag och pengar av mej och lite annat smått.
..känns egentligen så tråkigt att ge bort pengar som present men hon har ju allt , så svårt att hitta på något bra då. Jag tycker iofs det är bättre att få pengar så man kan köpa ngt man själv vill ha.
Var iaf kul att se mamma så glad och att hon hade kul. Behöver hon!

idag ska jag bara ta det lugnt..städa lite här och bara vara..

im är det dbt sen efter det ska jag träna. >Skönt ska det bliiii!!

hur har er helg varit ..?

1 kommentar:

TROLLET sa...

hej Josse
Det var jätte kul att få träffa dig igår. Jag håller med om att det var enormt kul att få se din mamma så glad och uppåt som hon var igår och JA hon behövde verkligen det. Jag är lika seg som dig idag *S* ligger mest på soffan. Orkar knappt röra mig kan inte förstå varför??? hehehe kan du?????
Kram till er båda två