onsdag 25 februari 2009

tröttsamt

Trött jag blir på folk. En del skapar sina egna fantasier om vad man tycker och tänker om dom...osäkerhet och ignorans på hög nivå.
Tycker det är bättre att fråga mej om det är något man undrar över ist för att skapa sej en massa hjärnspöken.

Jaaa...de är inte lätt ;)

Sur jag blev..hade tvätt tid igår och då ser jag en lapp om att vattnet ska vara avstängt halva dagen, självklart, varför inte lixom..? Och här är sjukt svårt att få en tid..
så mamma kom och hämtade mej och mina 2 stora tvätt säckar, så tvättade det där ist.
detta = skithus.

nu ska jag göra vid mej sen till dbt terapin. orka..? neej.
Jag är sjukt irriterad på allt nu så vill bara sova! Inte sitta hos han och trada..negativ så det skriker om det men de skiter jag faktiskt i..;)

1 kommentar:

TROLLET sa...

hej vännen
Håller med dig om att folk kan fråga personen i frågan först innan dom dömer en. SKIT i dom J lättare så. Lägg ej ner en massa energi på folk som inte tycker mo dig som du är.
kram på er båda