söndag 15 februari 2009

Idag blev det lite sov morgon faktiskt..skönt..fast sovmorgon här räknas till halv nio på soffan..hehe..sen så sa T "mamma dax stiga upp "..haha..han är för söt!
Fast jag hade ju varit uppe vid 7 (när han vaknar) och tagit av blöjan och gett honom sin välling..sen tittade han på bolibompa. Den eviga kanalen här känns det som..blir lite tjaffs ibland på morgnarna när jag vill se " the voice.." på 5 :an.


Sen vid tio kom T `s nya kompisar , som han fick igår på lekplatsen..två flickor, som är äldre än toe men dom kan leka ändån ju..tycker han bara är kul. Han blev helt eld & lågor när dom kom,,skulle visa sitt rum, sina filmer osv..haha..så jag hade fullt av ungar.
Dom lekte med lera, tittade på film sen spelade vi spel några rundor..
men det var skoj, det som gör T glad gör mej glad ju..och kompisar behöver alla.

nu har jag badat..skönt var det ska jag säga er..ska försöka komma tidigt i säng ikväll...brukar ju inte lyckas med det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskling aw haha han är för söt stiga upp hehe:)vad roligt att han har fått några kompisar ju :) det var skoj.. mehh ehh jag vill ochså bada ju hehe;) jag vill bada med dig gomman ju som vi gjorde på rangvalla kommer du i håg det hahah vi fick knapt plats i badkaret ju du var gravid och jag var bara almänt FET ! hahahaha saknar dig hjärtat mig hoppas att jag får träffa dig innom kort ju ;) älskar dig puss puss puss din J

Anonym sa...

Hej stumpan!!
vad kul med lite kopmisar hemma till T..
KLart dom kan leka fasten dom är lite äldre.. Lika så som dom kan leka med barn som är några år yngre de ger dom bara möjlighet att visa vad dom kan å sådan saker (o:

Hoppas ni haft en toppen helg gomman ..

Kramar kram

TROLLET sa...

hej J
Vad kul för T att han fått kompisar åldern kan ju kvitta eller hur. Klart T ska se på det programmet han vill *S*så är det att ha barn fiss Du får titta senare på kvällen
Kom du i säng tidigt???
Jag mailar dig nu dagarna ang lördag
kram