torsdag 5 mars 2009

Imorgon kommer H och hämtar T efter dagis, så ska han vara hos dom hela helgen.
Håååh..jag kommer väl dö av ångest, kommer bli ensamt och tyst...men sen ,,det är en vanesak.

Får se till att öva på mina färdigheter, distrahera osv. Har jag bara något att göra så går det väl bra...
Så det är första helgen nu sen blir det en helg i månaden som dom ska ha honom. Det ska bli skönt åxå såklart att få lite egentid. :)

Och han kommer säkert få jätte skoj och jag vet ju att han har det bra hos dom så det känns tryggt!


Idag har jag bara tvättat och sen blev det en tur till badhuset och träna fläsket. Örk..känner mej fan som en fet pogga nu...fast det gör kjag iofs alltid men nu är det värre än vanligt om man säger så.

suck...finns det ngn tjej som är nöjd med sin kropp egentligen ?

Tycker många idag är mulliga men ser ju ändån fräscha ut,,och det är iofs så en kvinna ska se ut. Med lite former men tyvärr funkar inte den synen på mej själv.

Något jag jobbar med,och det har ju blivit bättre eftersom jag nu äter lite mer än innan..alltid något!

3 kommentarer:

pia sa...

se på mej din mor hahah jag har väll förmer men vet du vad det finns så snygga kläder för mej som är en tjockis så jag bryr mej inte längre skulle bara kunna andas lite bättre så hade allt varit perfekt och sluppit ångesten men vad fan man är ju en Fighter *s*

TROLLET sa...

Här är en som är lite mer än mullig hehehe
och jag mår bra
Du ska se att allt går bra med T.
Hoppas du hade en trevlig helg
Kram Nettan

Anonym sa...

Vet vad du menar med att inte känna sig nöjd. Önska att det fanns nån sida som man kunde beställa " den perfekta kroppen "