tisdag 18 november 2008

rusk


Inser du egentligen vad du har förlorat ?

Känner mej så duktig nu. Har gjort min hemläxa i Dbt materialet. Och det är ju inte ofta ska jag säga er som jag sitter ner, i lugn och ro, och försöker sätta ord på mina känslor. Här iofs, fast det är en helt annan sak, här berättar jag typ bara en tredjedel.

Idag är jag bara hemma. Jag tänkte tränat innan när jag varit på Bvc och pratat med A, men nej, har ingen energi. Och är inte bra än heller med hostan och så...vilka ursäkter va ? Fan, jag har inte kunnat träna nu på 2 veckor,,och visst saknar jag det.
Mår inte tillräckligt bra psykiskt för att hitta energin till det just nu bara..

Vilket tråkigt väder ! Bara regnar och blåser..:/ Inte så att man vill ge sej ut..och tänk, det behöver jag inte heller förräns om 2 tim , alltid nåt ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stumpan!! Jaa de e mysigt med JULpynt :)
Nääe de e klart kan ju bli lite i den NYA lägenheten :)

Nu är de inte länge kvar stumpan te du flyttar ..* KUL *
Måste vara skönt å få eget rum att stänga om sej om du vil ?? Vet att jag tyckte de iallafall:)


*kramar i massor *

Anonym sa...

De förstår jag gumman .. :)
Japp gardinerna är upp överallt förutom i tv-rummet :) men där kommer dom upp idag :)

Kramar