lördag 8 november 2008

LördaG

Sju är sovmorgon här ;) Teo är alltid uppe vid 6 halv 7.
Är juh van vid det men blir extra jobbigt när man är sjuk, för inte fan vill denna febern släppa riktigt. Är det inte bättre på måndag så får jag väl gå till dr.

Och nu är verkligen ett bra tillfälle att sluta röka, men neeej. Varför rökar man fastän man håller på att hosta ut lungorna ?
Det kommer aldrig bli ett "bra tillfälle" att sluta utan man får bara göra det ?

C var här igår och fixade hålen i väggarna efter hyllorna och i taket efter upphägningen. Och jag kan lova att J hade ett jävla jobb när han satte upp det, precis som att få ner skitet. Åhh,,men ner kom det iaf och nu hoppas jag ju att besiktningen blir godkänd!

Ska hem till Jenny sen en runda på fika. Skönt att komma hemifrån ett tag , slippa denna flyttröran.

Vad gör ni idag ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt å komma ifrån lite ..
Här har jag å Zebbe storstädat :) å ska nu i kväll ha lite vänner över på gott å film + något glas vin eller två..

Anonym sa...

hehe här är det stryka stryka stryka!! haha roligare än så är det itne :P

Anonym sa...

här har det städats i ladan, och garaget, hemskt vad skit man samlar på sig då, bra att man flyttar ibland så man får sorterat upp.
jag har ett vitt åttakantigt trädbord ( matbord ) tyvärr inga stolar, men behöver du ett sådant får du det gärna.
kram Anneli o jeppe