tisdag 4 november 2008

Knäpp.

Denna hosta är för jävlig. Halva natten likadant, med frossa och värk i hela kroppen..håh.

Också rätt som det var när jag låg där och hosta som en 80 årig kedjerökare, hör jag teo skrika till och säger att där är monster i hans rum. Så då kom han snabbt in och la sej hos mej.
Naaw. Stackaren. Så säger han " monstret inte ta min mamma".
"neej, inget monster ska ta din mamma, jag ska ju stanna här hos dej".

Hmm. Har packat det mesta nu i skåpen i köket, och rensat ut en hel del. Inte för jag har så mkt..men böcker, gamla lampor och skit och mög som jag slängt.
Ändån så känns det panik inför flytten. Känns som jag är helt lost, inte vet vad som ska packas nu eller väntas med, måste ha fler lådor, måste ändra elen, måste fixa hålen i taket...ååh!!! jag blir knäpp!! Förstår ni ?

Jag är i behov av en personlig assistent. Helst igår ;)

Nu släpper jag detta och går och rör på mitt fläsk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet hur det är att flytta, jobbigt på många sätt men befirande också, att börja om på nytt, du ska se att det blir bra för dig och teo där
kram

Anonym sa...

Jag är verkligen inte avis på dig :P
Men det va bra att du hitta min sida tillslut :D