lördag 1 november 2008

1/11

Det har varit, och är, en fruktansvärd vecka, med ångest och annat jobbigt. Jag vill inte ta upp ngt här och nu. Syns det inte så finns det inte.

Som tur är så har jag nu börjat ringa T (Dbt), vilket hjälper för stunden. Han hjälper mej att komma tillbaka lite till det som är verkligt, inte där jag befinner mej just då, i alla tankar och i allt det som gör ont.

T tyckte jag skulle lägga in mej några dagar för vila om jag inte blir bättre, men det vill jag inte det heller. Vill inte lämna toe ju.

Jag kämpar. Jag får fokusera på flytten nu, först och främst. Det är bara en månad nu ju tills jag lämnar Högaborg..ska bli skönt! Samtidigt så är det lite ångest för det också , att lämna det gamla och börja på nytt, men jag tror det bara blir till det bättre ?

Min lägenhet är redan uthyrd också. En kanon trevlig kille som ska ha den, när är inte bestämt så än, men hoppas ju att han tar den till den 1:e så jag inte åker på en extra hyra :S

..Kommer snart Jenny med några flyttlådor till mej..så ska börja packa så smått nu. Det allra tråkigaste är ju köket, alla lådor och skåp med all min ordning,,yeah right.

Följ min blogg med bloggkoll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta..bor du på Högaborg?? Dit vill jag ju flytta! Lyx!

Anonym sa...

Hej snäckan ..
finns här om du vill prata.. bara att hojta te..
De e inte lätt med en massa tankar som virrvlar runt i huvudet..
Hoppas du kna fokusera på packandet å flytten..

ville mest bara säga att jag finns här Gomman..

* kramar i massor *

Anonym sa...

Tack gomman..
Jaa de hade varit KUL om några KOM.. :(alla dom som sagt sej skulle komma drog på annan fest istället ..

Så fick sitta här å dricka cider sj .. .. hade kul iallafall hihi .. har nog aldrig skrattat å mej själv så mycket som inatt hihi .. dansade å hade jätte kul SJÄLV hihi ..

Anonym sa...

Kan jag tänka mig..bodde på eneborg som yngre och fy fan vad najs det var. Nu kostar ju en lägenhet där närmre en mille.. För jävligt. Fast jag bor iofs närmre söder nu.. Inte så långt från dig faktiskt. :) Får bjuda över dig på te för fan! ;)