torsdag 6 november 2008

kallt.

Jag är så otroligt osmart. Ibland iaf.heh. Gick och tränade imorse fastän
febern...visst det gick juh men fy vad jag mår nu. Har frossa och ont i varenda del i kroppen..inget skoj alls detta!

Tycker otroligt synd om mej själv och börjar hyprikondera så pass att jag nu känner mej som en döende 9o åring. :S Hm.
J kom igår med fler lådor. Kanon..:) så nu har jag packat det mesta, bara teos leksaker och lite sånt smått kvar i köket och så.
Ganska deprimerande är att jag har ju fan ingenting. Det finns inte ens på kartan just nu att jag kommer att kunna fylla upp en 4:a men jag får ta det pö om pö. Lite i taget s a s .
Första prio är en soffa, helst samtidigt som jag flyttar.

saknar den du en gång var.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhahahahahah ojojojoj hade det itne varit för att du VET att du inte ska träna när du har feber hade jag tyckt väldigt synd om dig men nu tycker jag bara synd om dig för du hade mått dåligt även om du inte tränat :S du får se till att må bättre nån gång för fnan!!!

Anonym sa...

hahah, ja jag vet jag är fan lite knäpp ;D

Anonym sa...

friskare när man rör sig gäler i allmänhet...inte när man har feber :P

kockajäveln sa...

Naw stackare!!:(

Anonym sa...

Nej nej nej neej..du får inte träna vid feber. Det är farligt eftersom det kan sätta sig på hjärtat som hjärtsäcksinflammation vilket är mycket allvarligt och kan leda till döden så det får du absolut inte göra.

Du kan dock träna med en förkylning i kroppen, så länge du inte har feber bara.

Ps: UVI efter sex=Bigtime problem. Svider satan i det också. Och så ett jäkla spring till doktorn hela tiden.
Heter ditt ex nåt på J? Det heter min också..Jocke. :O Coolt.

Anonym sa...

Visst fan, glömde skriva att jag också är rena rama hypokondrikern. Det hänge rihop med att må dåligt, man ser saker negativt och tror direkt man håller på att dö, och att läkarna bara inte hittar felet. Det blir bättre så fort man mår okej igen.

Bädda nu ner dig i soffan så länge du kan, och vila och kolla på tv. Ät lite godis, som de lär en i DBT'n man ska göra när det är synd om en: skämma bort sig. :)