söndag 16 november 2008

Jag är så sjukt trött! Är jag iofs alltid men ändån..
Idag har jag och toe varit på Busfabriken och lekt och busat :) Lovar , har alltid lika skoj där ! Snacka om att man får motion när man springer rundor som man gör heeh..kände att vi behövde hitta på något skoj ihopa, komma ifrån lite.

Vi var där i 2 ½ timme och var helt slut båda två när vi satte oss på bussen. Jag somnade nästan, tar ju ändån en 2o min att komma hem igen.

Jenny kom igår fm så körde hon mej så jag kunde köpa databordet, och det var helt okej , inga märken eller så, och typ tusen ggr snyggare än det andra skitet jag hade..härligt att slänga det !

Ska jag göra mej redo för sängen...sov gott !

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww vad kul att ni åkte dit....ja ni behöver ha lite roligt...kan tänka mej du var trött du börjar juh bli gammal hehe

Anonym sa...

jag hittade dom på zoovillage.com ;)