onsdag 1 april 2009

OnsDaG

Detta är andra veckan nu som jag inte kunnat träna. Drygt som fan är det med denna infektionen. Envis om inget annat..och hostan är extrem, särskilt på natten..fast nu inatt var första gången på länge som jag kunde sova hela. skönt!!
så har inte orkat så mycket i veckan...J var här en sväng & fikade i måndags. Kul, blir inte så ofta vi ses nuförtiden. Dåligt.men men.bådas fel antar jag.?
också har jag varit hos mamma..hehe..och vilat i hennes sköna säng. Igår passade hon på att stänga dörren ,när jag var nere och rökade, till sovrummet..haha..känslig.

Fick brev från soss ,på utredningen, och jag blev beviljad stödfamilj, och det är ju min syster och hennes sambo som ska vara det stödet. Så Teo ska vara hos dom en helg i månaden. Men det känns tryggt för där vet jag att han har det bra. Skulle jag bli sjuk är det lite problem eftersom dom bor så långt härifrån.. men det får man lösa då.

Teo har redan varit hos dom en helg , för en månad sedan ungefär, och det gick bra. Han hade haft skoj, tom fått åka brandbilen på min systers arbete :) Lite lyx hehe..
Så blir snart som han ska dit igen..vi kommer ha ett schema sedan för när och så..lättare så man kan planera in något då man är barnledig.
nu ska jag försöka komma upp ifrån sängen & göra vid mej..snart dax för dbt:n ju.

1 kommentar:

pia sa...

mmmmm jag ska sätta ett sju tillhällare lås på min sovrums dörr *s* konstigt alla ska vara där inne jag hade bara behövt ett rum haha ja det var skönt idag man behöver suga åt sej alla sol strålar sov nu gott puss kram love you mamimuuuu