lördag 4 april 2009

LördaG

Fethelg igen..tiden bara rusar förbi i hundranittio..konstigt egentligen, för det är väl bara när man är lycklig som tiden försvinner? hehe..eller inte tydligen.

Men iaf så har det varit så jäkla mycket denna veckan med dagis.osv..
Får snart tuppjuck på dom...känns inte alls bra att ha T där ska jag säga, och hade jag kunnat så hade jag haft honom hemma tills han får plats på sitt gamla dagis. Men nu kan jag såklart inte det..

men personalen är ju allt annat än stabila, vad jag märkt. Dom tycks ta det personligt att jag säger ifrån & för att jag inte vill ha kvar honom där. Kanske är det då dax att se över hur dom jobbar ? Typ ändra sitt oförskämda sätt , försöka ha en fungerande / kommunikativ relation till föräldrarna och tänka lite proffesionellt.

Jag anser väl inte att folk ska slicka mej i röven eller så men det finns ju en anledning till varför jag inte vill ha honom där.
Och sen dessutom så tycker jag ju att man ska ha ett visst sätt när man arbetar med människor, inte bära med sej sitt dåliga humör hemifrån.
hum. får väl se vad det blir av det hela. vad jag vet så lär jag få vänta på bytet men innan sommaren får jag hoppas.

Iaf..idag har jag varit med mamma på Ikea...massa fint som man vill ha..dock tillåter inte ekonomin några inköp just nu..men åker väl ut nästa vecka. Ska ha nya sängkläder, kuddar till sofforna & lite annat smått & gott. Så kul att handla till hemmet..lite kan ju göra mkt skillnad.

Mamma köpte en klädstång/garderob..behöver ju hon med alla tvåtusen klädesplagg hon äger ;)

sen var vi på Pålsjö skog och promenerade lite. Skönt, särskilt när det är så härligt väder!

ååh..vill träna. verkligen, har inte gjort det på 2 vcekor nu så känns som det kommer bli helt underbart att kunna röra på fläsket igen nästa vecka.

1 kommentar:

Marie sa...

Hej snäckan!

Jaa de var riktigt kl med bio harinte gtt på bio på år å dar så de var kul.
HIHI precis vin Diesel är SÅÅ nice ;)


Hoppas att bytet med dagis går fort så att ni sipper vänta allt för länge..

Många många kramar