torsdag 9 april 2009

skärtorsdag.
















Så gulligt. T hade gjort ett jätte fint halsband igår till mej på dagis..blev jätteglad. Och idag hade dom påskpysslat så han var så stolt när han visade det han gjort. Var jättefint :) Så duktig så.

På tal om dagis så var jag ju på ett möte i tisdags, där rektorn åxå var med. Iaf så var jag och tittade på ett annat dagis här ( med barn i åldern 4-6 ) men det är inget jag tänker sätta T på eftersom det är en typ av "utedagis" och det är jag inget fan av...jag fattar inte hur man kan vilja att ens unge i stort sett alltid är ute..i ur & skur ?
han får vara kvar här över sommaren sen så hoppas jag ju att där är plats på det gamla. Blir som sagt jobbigt och himla opraktisk med avståndet..men men..finns cykel som tur är.

Har tränat i veckan..så skönt att kunna göra det igen. Är fortfarande förkyld men inte så som innan så då är det väl ingen fara. Var iaf skönt, har sagt det innan och säger det igen..finns inget bättre än att träna..då särskilt simma.

nu ska jag titta på " jag vill ha större bröst" på 3an..haha..jatack! vill jag åxå. lovar, hade lätt gjort ett boob job åxå om jag haft pengarna till det.

2 kommentarer:

TROLLET sa...

hej vännen
ja det var fina påsk grejor T hade gjort jag såg dom ju *S*

Josse sa...

Trollet: haha, jaa han var stolt som en tupp när han fick visa dom :)