torsdag 23 april 2009

Mår inte så okej nu...tankarna far som pingpong bollar i huvudet på mej. Vet inte alls vad jag känner längre ..? Splittrad kallas det.
Det är så mycket som inte är som det ska..men inget jag tar upp här...

Ska till doktorn imorgon, har ju fortfarande feber till & från, haft denna infektionen snart en månad..& det är inte normalt. Känner det i kroppen också, så himlans trött. Jobbigt att inte veta från dag till dag vad man ska orka osv..& det är ju ändån en massa som man ska orka.

Ja just de..jag var barnledig ihelgen! Så skönt var det att få andas ut..ni anar inte..hehe..klart jag saknade mitt lilla hjärta men jag känner själv att jag både behöver & vill få lite eget liv. Och sen är det bra för T att slippa mej lite..han hade haft jätte skoj iaf, dom var på badhuset och T var så stolt för han åkt vatten rutsch kana med H. :) Han är så glad för både A & H..men det är särskilt bra att han har en manlig förebild. För så är det ju, pojkar jämför och identifierar sej med en kille.
Känns skönt att det går så bra...!

För att påminna honom om alla dom bra egenskaper han har , ist för bara höra vad man inte får göra och gnäll, har jag satt upp i hans rum, en vanlig ,enkel bild med honom på där jag skrivit alla dom positiva saker som han är. Vill att han ska bli stark, självsäker & tro på sej själv.
Aldrig bli som mej.

2 kommentarer:

TROLLET sa...

Hej vännen
Klart det är bra både för dig och T att få vara ifrån varandra lite, helt mänskligt.

Tänker på dig nu när du inte mår så bra att du har haft feber så länge är absolut inte bra du skulle ha varit hos läkaren tidigare

Krya på dig kramar från mig till dig

Anonym sa...

har väl mig henrik är väl inte hans pappa...?!! det är jag han ser nog upp till mig mer än till han jag träffar teo mycket mera nu ju än vad jag gjorde förr?? puss älskar dig snygg puss puss puss