tisdag 28 april 2009

Där finns någon som gör mej glad...

Har Varit vaken sen 7 & tvättat. Hade iofs inte så mycket idag så de var lugnt...över jobbigt att kånka på skitet bara en halvmil för att komma till tvättstugan.
Ajja, är snart klar, ska till rehab & hämta medicinen...snart slipper jag åka hela vägen dit, varenda eviga vecka. Ska bli skönt samtidigt som jag kommer sakna P. hon har varit en del av mitt liv i 5 år nu, som vet det mesta om mej och som funnits där oavsett vad. Det gör ont..

Jag vet att livet är fullt av förändringar, både bra & dåliga, har bara så himla svårt att acceptera dom. Finns egentligen inte mycket som jag accepterar. Det ska vara antingen eller.
Nu kommer jag ist få en läkare med skumt namn på najaden. Och fortsätta få delat min medicin varje vecka. Det är jag trött på...känns som man är omyndigförklarad ibland.

I lördags kväll var tias här...vi drack lite vin & snackade..var inte i sådär toppform när han kom men han hjälpte mej komma ner i varv. Han är nog den enda som jag kan prata med allt om & som jag vet inte dömer mej..

nu är jag inte i toppform heller..men jag lever iaf. Skötte behandlingen & tränade igår..alltid något, eller hur ?

3 kommentarer:

TROLLET sa...

hej vännen
Du ska se allt ordnar sig
Det tar tid innan du lär känna den nya läkaren man jag håller mina tummar och tår blå allt går bra
kram på dig och kram på T

Marie sa...

HIHi Jaa här går de fort :D De känns så JÄVLA bra så de får gå lite lagom fort nu.. >Å sen så behöver vi större då hans dotter kommer å bor här nere hela sommaren å kanske stannar kvar hos pappa .. då funkar de inte att bo i en liten 3:a ... å vi tjänar lite på de att bo i hus än att bo i lägenhet.. :):) men är glad JÄMT

Anonym sa...

tur att någon gör dig glad goman tur att du har matias. och att ni kan prata om allt o att han inte dömmer dig... men det gör inte jag väll? hoppas jag? älskar dig över allt hjärtat puss puss puss din johan