tisdag 5 maj 2009

Falskhet.

Övertråkigt väder är det nu. Sjukt kallt , bara regn & blåst..allvar ? Jag vill ha sommar!!! Varmt och skönt som innan..så man kan vara ute också. Så trist att behöva vara inne..hatar det...kryper i kroppen på mej, blir så rastlös så vet inte var jag ska bli av. Sätter mej ner och ska leka med toe sen reser jag mej efter typ 5 minuter. Rolig mamma jag är va ? Damp kallas det med andra ord.

Ifredags var Johanna här med sin son som är lika gammal som teo. Var jätte skoj ha dom här..ungarna lekte jättefint :) skönt. Såg ut som ett bombnedslag i rummet efteråt men det är ju till för att lekas i och ha roligt..då får de faktiskt se ut som en katastrof. Och pojkarna var så duktiga och hjälpte till att städa..haha..
Iaf så kommer dom i veckan också. Bara roligt med sällskap..behöver både jag och Teo.

..hum. Blir så sjukt trött på vissa människor som tror så jävla mycket och snackar en massa skit!!! Vet man inget ska man fan inte öppna munnen, särskilt inte när det gäller så pass tunga grejor som detta. Att folk snackar om mej det fattar jag...skiter mest i vilket men sen beror det också på vad det gäller.
Idioter är det enda jag kan säga.

Mår faaan..så det räcker lixom som det är. Har ingen aptit & sover sjukt dåligt, har terapi störande beteende på Dbt:n & läkaren vill ta blodprover på mej.
Prata bäst ni vill. Ni som vet och kan och är så jävla duktiga och aldrig varit där själv.

1 kommentar:

TROLLET sa...

hej vännen
Ta inte åt dig vad andra människor tycker
Stå på dig hjärtat
kram