söndag 15 mars 2009

söndaG

Helgen har varit lugn, är så sjukt trött så hade jag fått bestämma så hade jag sovit hela helgen men nu får jag ju inte det ;)
igår var vi i skogen en sväng och gav ankisarna bröd. Stackarna var så hungriga..fast nu fick dom tre bröd av mej och toe så lite mätta blev dom nog ;)
Efter det så var vi hos mamma och fikade. Hon städade när jag kom...sällan hon blir avbruten i det ? hehe. Har lovat att hjälpa henne någon dag , eftersom städa är terapi för mej.

Var och pratade med rektorn i fredags ( från det gamla dagiset ) och teo står nu uppsatt och isf så blir det innan sommaren som han börjar där igen.
Fast ska även ha möte nu i veckan med nuvarande dagiset så får väl se...det negativa är att det blir en bit att ta sej varje dag...fast har ju cykel så får väl cykla isf...får man motion också. Behövs ju med tanke på att rumpan börjar bli stor :/

Jag vet aldrig vad jag ska göra. Jag är nog den mest veligaste människan som finns...bara att välja ett bröd ger mej stora problem. Och jag skojar inte...det kan förstöra en hel dag. Och tänk då när det är större beslut..? För jag menar , vilket bröd som är godast/nyttigast är ju en piss i havet..

Meen. Jag tror man får lita på sin känsla..och gå på det.

Nää nu ska jag göra vid mej. Jag och Teo ska snart på bio och se Pettson & Findus - Glömligheter. Skoj!

vad har ni gjort ihelgen..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej stumpan!!
Hoppas allt är bra med dej??
Tänkte höra om ifall DU & Teo skulle vilja komma över på söndag??

Kramar