torsdag 19 mars 2009

sjuk..

ush har gått & blivit sjuk...så jobbigt och så fruktansvärt synd om mej ;)
fast har klarat mej ganska länge utan det så nu var det ju dax...
typiskt man ska behöva ligga inne & snora när det är så härligt väder. Vår i luften :)

var hos tandläkaren igår, fick ta med teo eftersom jag fick hämta honom från dagis pga magont...det gick väl inte sådär jättebra...men en sköterska fick passa honom under tiden jag var inne hos tandläkaren..hehe..hon var helt slut efteråt. "Jaa,,han har ju lite energi.." mm , tror du ? Han är som 10 ungar ihop ...
suck. Meen iaf så kommer det nog bli jätte fiint med den nya tanden och det kommer se mkt bättre ut än det jag har nu iaf.
lite orolig dock för dom ska skära ut en del av tandköttet...inget jag ser fram emot kan jag ju tala om.

ska också ta tag i detta med BUP så snart jag orkar..vet att dom antagligen kommer säga att han är alldeles för liten för en utredning ( det brukar göras isf när barnet är 7 år ) men jag kan alltid försöka..annars får jag vänta 3 år till. Men nu börjar jag snart cope kursen så får hoppas man kan få lite tips och knep där.
Blir nog braa med det..!!!

nu är jag så uttråkad. vill inte sitta här hela dagen ju..b l ä.

3 kommentarer:

TROLLET sa...

krya på dig kramar får du av mig
hoppas du snart mår bättre vännen
kram

Anonym sa...

Jaa de e jätte skönt att de äntligen händer något.. OKej Jaa så hette de nog ja..Okej.. Jaa ni är välkommna när som gumman..:)

Anonym sa...

HIHI Jaa visst var den KULIG :):) Jaa en hel del har nog gjort de ja HIHI ...


Tack gumman ..