tisdag 24 mars 2009

en febrig tisdag.

Har bara varit hemma hela dagen..tvättat och städat lite. Jävla slitande..hehe..men min terapi så det går bra.
Har fortf feber...känner mej helt dö emellanåt..när ska dte ge med sej ?? Har varit sjuk en vecka nu..och inte kan jag träna heller..:(

imorgon ska jag till gyn. hoppas att allt ser bra ut! kanske så kommer jag få börja med hormoner, har hört det ska vara massa biverkningar med det, men sen å andra sidan så är det värt det isf .

ush,,läste på en sajt igår om en tjej i min ålder som nyligen fått barn och nu fått cancer..det är fan i mej så grymt livet ibland.satt och funderade på det hur man själv hade reagerat om man fått sin dödsdom..? hur ska man klara en sådan sak ? bara vetskapen om att bli tvingad , pga en hemsk onödig sjukdom , att lämna sitt barn och livet..?? fyy..det är nog i sådana lägen, oavsett humör eller själslig smärta att jag är tacksam för att jag fick leva ,och inte försvinna för 5 år sedan.

Inga kommentarer: