onsdag 11 mars 2009

fan också.

Jag mår inte alls bra nu. Och det har vare sej med åldern eller annat att göra utan det är en svacka..igen. Så mycket negativt och jobbigt runt omkring nu så känner mej bara ledsen och så väldigt ensam.
Orkar inte träna, ser ingen glädje i något utan går bara hem och lägger mej när jag lämnat toe...det blir ju inte bättre det vet jag men så svårt att hitta orken till något när det enda jag känner är kaos och att allt gör ont.
Alla situationer jag möter nu gör bara ont, eller så undviker jag dom för att slippa bli dysreglerad och gå upp i mina känslor alldeles för mycket.

Kan berätta att en grej som är allt annat än bra är dagiset Teo går på nu. Jag har aldrig träffat på sådana otrevliga, oproffesionella människor som dessa..helt makalöst. Tänker inte gå in på varför här och nu men jag vill nog inte ha kvar honom där. Menar, man vill känna trygghet till stället ens barn är på eller hur..?
Neej, en spark i röven skulle dom fan ha.

En annan grej är att jag fick svar på mina cellprover från gyn, coh det ser inte bra ut. Trots koniseringen så är cellförändringarna kvar. Fan helt sjukt?! Jag trodde meningen med en sådan konisering var att det skulle försvinna..?
Är iaf orolig.
Nu har jag iaf fått tid till min privat gyn så kommer antagligen få börja med hormoner för att få igång ägglossningen igen...för ett barn till vill jag ju ha nångång..sen är det inte bara det utan att slippa må såhär jävligt bara pga en hormon störning. Den som har pms vet vad jag snackar om...och detta är ju varje dag i mens cyklen. Trodde bara detta kom när man var överviktig men det kan också vara efter min tidigare låga vikt eller hormon chocker.
Ahh..kan jag spekulera i hur mkt jag vill huvudsaken är ju att jag får hjälp och förhoppningsvis är allt som det ska igen snart.

4 kommentarer:

TROLLET sa...

hej vännen
säger inte mer än att jag tänker på dig
Jag förstår dig till 100%
Och givetvis ska du känna dig trygg när du lämnar Theo på dagiset..Har du tagit upp med personalen och eller ev chefen hur du känner det?
Jag vet att det inte är lätt men det var bara ett tips vännen
styrke kramar från mig till dig

Anonym sa...

Hej, Jag hoppas det känns bättre för dig snart, Förstår att du känner dig ledsen och ensam.
Det är ju så att man tar allt runtomkring sig negativt trots att man inte ska göra det.. Det är inte lätt att tänka positivt då...
Jag förstår din oro kring Teo.. Men jag har som du vet haft Nourhen där i ett par år och trots att jag sagt till dig att jag som du inte tycker om deras bemötande så trivs Nourhen där... Det är ju därför jag har kvar henne, Tror Teo kommer in i gruppen snart han också.. De tycker om honom..
Försök att tänka positivt, försök att komma ut bland folk så du slipper tänka o fastna i dina tankar..
Ju mer du är själv desto värre blir det.. intala dig själv, tvinga dig själv att tänka positivt ... Jag hoppas denna svacka ändrar sig snart o du mår bättre...
kramar Mariam

Anonym sa...

Sv: Hade det bara varit så lätt att det enda som behövs för att inte hamna i svackorna , är positivt tänkande så hade jag varit glad.
Tycker det är viktigt att både barnen och föräldern trivs med förskolan, man måste kunna känna trygghet med vilka som har hand om ens barn.
Men jag förstår vad du menar.
Tack för er omtanke, båda två!
kram J

Anonym sa...

helt klart ska man trivas med personalen och personalen får ju inte dra hem ungarna till sina familjer helt sjukt hade det varit jag hade jag blivit jätte arg jag förstår dej det andra dagiset var jätte bra ....fin personal det går inte jämföra mmmm du vet vad jag tycker om det *trasch* stå på dej du ska se att allt ordnar sej vi får ta en sväng om på siöcrona nästa gång du är barnledig hahah