måndag 19 januari 2009

kallt

Fan vad jag fryser!! Har varit ute i 2 timmar typ på dagiset...hååh, och jag har juh inte direkt världens bästa stövlar för det. ;) Så imorgon ska jag banne mej pälsa på mej ordentligt ! Men är det inte liite för länge att vara ute när det är så kallt ..? Tycker iaf jag..fast sen rör juh sej ungarna hela tiden i stort sett..men ändån.

Iaf. Andra dagen på inskolningen. Det verkar vara okej, och det går väl bra...men det känns ändån fel. Lite som att dom verkligen ser han som ett "problembarn". Mitt barn är ett barn med särskilda behov, och jag är mest rädd att personalen kommer förvänta sej det värsta och inte se det positiva ?
Jag som oroar mej. Det är bara så mycket nu! Det som är bra är att eftersom all min energi och fokus ligger på T nu så "glöms" min egen ångest bort. Eller det som oftast skapar skiten.

Missade dbt n idag också. Inte bra alls.

..har fått min bärbara nu. Skönt ska jag säga er =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är riktigt jobbigt väder nu, slask och kyla, usch! ge oss sommar :P

Anonym sa...

Vad skönt :)
Tack vad sött av dig :) detsamma !!