måndag 26 januari 2009

sliten

Var på dbt imorse..känns ju inte direkt sådär jätte upplyftande att gå dit, men det var iaf skönt att berätta lite om senaste tidens händelser, känslo stormar och svackor. Även lite annat som är ganska aktuellt nu..eller har väl varit ett bra tag nu...men håller jag för mej själv. privat.

Berättade att jag funderar på att hoppa av behandlingen , fick då protester ifrån dom andra.."neej, då kommer vi och hämtar dej.." hehe..kul man är lite omtyckt där trots att man allt som oftast bara är sej själv , där jag visar och sätter ord på allt som gör ont.
Jag tycker bra om dom andra tre också. (Jaa, nu är vi bara 4 kvar.)..och är nån av dom ledsna så blir jag det också.

huum. får se hur jag gör !!

I lördags var jag och M på Harrys :) Lovar, det var sjukt kul . Massa go dricka, massa snygga grabbar och sjukt bra musik.
Kul att börja gå ut igen..har väntat alldeles för länge med det, och hade glömt hur jäkla kul det kan vara- i rätt sällskap då förstås.

Bara dejtandet som ska igång också. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

JA JJA DET VAR LÄNGE MAN ÄR VÄRD NÅGOT I DINNA ÖGON SJUKT MEDAN JAG HAR SUTTIT INNE SÅ HAR DU VARIT UTTE OCH RAGGAT kul och höra.. andra flickvänner kan vänta på sinna pojkvänner i flera år men du kan inte vänta i 3 månader det är sjukt ju!! en kille jag satt med hans tjej har väntat på han i 13 år och en annan i ett det är inte mycket man är värd i dinna ögon tack!//din bortglömda pojckvän