onsdag 14 januari 2009

ledsen.

Håller på med tvätten..fattar inte varför man alltid ska ha så jäkla mycket för ? På en vecka också..men det är så dåligt här, tvätt tid en gång i veckan och innan hade jag ju egen tvätt maskin plus dom i källaren så det är liiite skillnad om man säger så .

Det kändes verkligen i hjärtat i dag att säga hej då till dagis personalen. Jag köpte en fin blomster grupp och en paradis plus ett tack kort för denna tiden. Skrev några rader som visar min tacksamhet till dom.
För det är jag. Dom har tagit så väl hand om Teo , varit förstående och stöttat en, så det är klart jag kommer att sakna dom !
Kan bara hoppas att det nya dagiset är bra...inte lika men ändån, så man trivs . Vill bara att det är människor som är förstående och snälla, så jag känner att toe är trygg där.

Jag vet. Jag har jätte svårt för förändringar bara och ibland känns det som jag tar en massa beslut utan att verkligen tänka efter innan. Sen ångrar jag bara mej nåt så otroligt!

Ska iaf dit imorgon, så börjar inskolningen på fredag. Skiter sej med min behandling nu nästa vecka men vad kan jag göra ?

Inga kommentarer: