tisdag 30 december 2008

tisdaG

Jag hittar fan inte min hammare nånstans. Helt sjukt. Har letat typ överallt men neej. Intresse eller ..? hehe. För mej. Jag behöver ju den nu. Skulle sätta upp en tavla och annat..jag minns ingenting längre. Var jag gör av saker, eller så glömmer jag hälften när jag ska iväg. Imorse fick jag åka upp typ två ggr för att ta mössa & vantar. Tror Teo tittade lite skumt ;)

Idag har jag varit på stan och shoppat. Blev några jeans och tröjor. Kul när man hittar massa fint på rean , brukar inte det annars .Sen när jag hämtat toe blev det en runda och handla lite mat. Tjockt med folk nu inför nyår..

Ska ut på IKEA någon dag åxå. Köpa lite smått och gott..och en matta till teve rummet. Har inte gjort det än, fast sen har jag iofs bott som en ute liggare den senaste månaden så spelar roll ? ;)MEN, nästa vecka får jag äntligen möblerna!! Ana hur skönt det ska bli..att äntligen få ordning.

& du. Dåligt sätt & uppförande kommer man ingenstans med hos mej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M!

Anonym sa...

Hej snäckan!!
Tänkte höra om ifall du & Teo ville ses på en fika med oss någon dag i veckan som kommer ??
Har två lite tjockare tröjor te Teo här + en liten sen julklapp :D

Hoppas de e bra med dej/er annars ..

Kramar kram

Anonym sa...

Hej!!
Ja för vår del spelar det ingen större roll.. Men kan inte vara borta för länge då hunden blir hemma.. Men vi kan ju pratas vid mer om de på måndag om de e okej. Ska försöka få fredrik till att ta fliza nårra dar nu oxå ..

Kram kram