torsdag 18 december 2008

Nu är jag äntligen klar med målningen! Och allt har jag gjort helt själv, fan vad jag är duktig :D

Nu väntar jag bara på möblerna..hehe. Kommer bli så fint här när det kommer !

Har annars simmat i veckan..och skönt var det ! Shoppat lite, både till mej själv och några julklappar. Bara en kvar , skönt. Vi bestämde att vi inte skulle byta detta året men nu hade mamma redan handlat till oss så då kan man ju inte komma utan, eftersom vi ska fira jul där.

Grejen är att hon har typ allt, en garderob som är helt sjukt stor, väskor till tusen osv så det är ju inte det lättaste att hitta något till henne..men tror jag har ett hum iaf vad jag ska köpa :)

Nu är det uppehåll på dbt:n. En hel månad. Fan helt sjukt...min kontaktperson har stängt sin telefon också så kan inte ringa honom om det krisar...vilket det gör rätt ofta för mej..men jaa, jag vet inte, man får väl hoppas att svackan inte blir så jävla djup denna gången.

..att du inte öppnar ögonen och ser vem det egentligen är du kollar på ?

4 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm sjukt mycket kläder *s* ska samla ihop lite till rädda barnen...du har fått så mysigt och fint där ute jag tycker så mycket om din lägenhet och köket är så mysigt

Anonym sa...

Skönt att äntligen vara klar med målandet nu då..
Hoppas du får möblerna inom kort då:)..
tänkte hör om ni är upptagna under mellandagarna el den 30 dec..
Tänkte hitta på något med Zebbe den 30 då han fyller år men vet inte riktigt än vad det blir Å undrar om ni skulle vilja hänga på ??

Kramar

Anonym sa...

har du gjort all målning själv? ;)

Anonym sa...

Jo, det mesta slitet har jag dock själv stått för, även om jag inte glömt din hjälp med lille mans rum..då du påminner mej om det väldigt ofta. ;)