måndag 22 december 2008

¤¤¤


Ingenting gör mej glad längre. Jag är bara så bedövad.

Sitter här med värsta mens värken...weird I`ll say . Är jäkligt trött på att må så hära pissigt varenda månad iaf, med eller utan skiten :S
Mitt humör är verkligen inte att leka med. Värsta pms monstret redan två veckor innan. Tåler inget eller någon. Huuh.

Har hört det finns något i hälso kost som kan hjälpa ?

Iaf..så är jag klar med klapparna. Så idag var jag bara en snabb runda på stan och shoppade en tröja och lite under kläder.
Sjukt mycket folk ute som bara hetsar rundor med sina förbannade ha galna blickar. Julen är bara över reklamerad, där det gäller att ge så mycket och så dyrt man kan , för att vad ? Göra folk glada fem minuter ?
Märker det på toe. Han är bortskämd, helt klart och uppskattar inte ett skit han får längre. Hur bra är det ? Där är dom barnen som inte får ett skit i jul klapp eller en billig docka från ica som blir helt över lyckliga,,,för mej är det viktigt att han ska uppskatta det han får och lära sej att inte ta saker för givet.

Även om jag själv inte är så bra på det dära !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Snyggizz!

Vill du vinna ett presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!?
Gå in här för att få veta mer:
http://www.gratismode.se/?c=24808

Ha det bra!
Ciao....

/Älskare och Poet

Anonym sa...

God jul! Hoppas du får en riktigt trevlig jul!
Kom ihåg, att du är värdefull!