lördag 13 december 2008

lucia


Har kommit en bit på väg nu i lägenheten. Köket är färdig målat och nu har jag börjat med toaletten..det är massa jobb men kul samtidigt =)
Nu har jag bara taket kvar i tv rummet, för grejen är den att dom som bott här innan har rökat inne och det syns om man säger så. Mindre fresh .

Igår var det luciatåg på dagis. Teo var jätte söt ! Och så mallig för vi var där och tittade på honom hehe..Som vanligt ( slår aldrig fel när det är lucia ) så försov jag mej. Vaknade 7.15 och mamma skulle hämta oss 7.20. Panik!!!

..men kom iväg till slut så vi hann. Sen att jag såg ut som kom och hjälp mej dö är juh en helt annan historia..mina ögon är äckligt svullna varenda morgon..:/

Var på gyn i torsdags och tog nya cellprover, ont som satan gjorde det denna gången. Ush. Men ett måste juh..så nu får jag vänta en månad tills jag får provsvaren. Hoppas att förändringarna är borta nu!!
Men ska ändån lämna prover under tre år för att kolla så att det inte kommer tillbaka.

Aah...nästa vecka ska jag träna igen. Ska bli så skönt! Blev en gång nu bara så hoppas jag kan få tillbaka motivationen igen..för det är så underbart skönt att simma annars ju .

ska jag fortsätta måla här...

Inga kommentarer: