fredag 26 december 2008


Jag var och klippte mej i tisdags. Det blev helt okej :) Tog inte så mycket, bara det som var slitet sen lite lugg. Var så skönt att bli lite ompysslad..annars är det något av det värsta jag vet, när någon rör mitt hår. Det har sina förklaringar, som jag inte tänker ta upp här, men denna frissan var så mjuk på handen.

Har inte gjort så mycket idag . Var och köpte ny dvd åt toe eftersom han tagit itu den gamla..:S men men , nu kan han se alla sina nya filmer som han fick i julklapp iaf =)

På tal om toe så fick jag brev från dagis, och har fått plats till honom i mitten på januari. Jag ringde dit där och fick snackat med en riktig surf i t t a. Värsta besvärad osv för att jag vill komma och titta där..se hur där ser ut och vad dom gör. Helt klart man vill det innan man tackar ja till platsen ?

Iaf så hade denna poggan semester och då var det så besvärligt så ..men anyway så ska jag ringa dit på måndag och gå och kolla. Jag och Teo gick inom där igår när vi var ute och promenerade, och det är bara ett hus bort typ. Inte långt alls.

Helst av allt så vill jag inte byta dagis men orka den biten varje morgon ? Det är ändån en bit från där jag bor nu..bor iofs ganska nära söder men ändån..det är ändån jobbigt. Sen så ska han ju ha kompisar där han bor också.

..men kan säga att är det ingen bra personal som kan förstå ett och annat, och är snälla, så tänker jag vänta på ett annat.

Pretantioner ..? Nej. Bara sunt jäkla förnuft.

Imorron kväll ska jag vara barnledig..ska Josse bli foller kan jag lova heheh..;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa de e klart man vill få komma & titta på hur de är inne i å så & få hälsa på personalen å allt sånt ..
jäddra kärring då ..

Hoppas de e bra å allt nu ..

Skönt med lita barnledigt snäckan de behöver du ..

Ha en massa massa Kuligt nu gomman de e du värd att ha :)

* kramamr om *