söndag 28 september 2008

.....













Tog en lång promenix innan med Fia (mammas hund) så var mamma här och passade teo. Var så skönt att komma ut, ensam ett tag. Har varit hemma i stort sett hela dagen då toe varit dålig & mest sovit. Jobbigt för honom. Var jättevarm och helt slut imorse , men sen i em verkade han pigg igen. Kanske ngt övergående ? Får se hur han mår im bitti.Hoppas ju han är kry eftersom jag har dbt .

Träffade sosstanten i fredags ju, och det gick bra!
Kändes bra när jag gick därifrån och det känns också som jag tänker ansöka om en avlastnings familj, nu i det snaraste. Nu vet jag i stort sett det mesta där finns att veta..

Hon är iaf kanon att prata med (sosstanten) och inte bara för att jag fick massa beröm utan för att hon är enkel och lätt att prata med.

Jag har lixom insett att Teos pappa aldrig kommer att ändra sej och visa ngt intresse för sin son. Nu väntar jag inte längre, särskilt inte på ngn som bränt sina chanser till att öht visa något bevis på föräldraskap. Verkligen hans förlust bara.

Inte mitt ansvar att andras ska ta sitt ansvar., eller hur ?


Från det ena till det andra..Jag har varit på en lägenhets visning. Blev lite paff eftersom jag inte stått i kö så många månader..men den var helt okej . Visserligen en 4 a..lite stort kanske,,,men men, jag sa jag var intresserad, fast det var där såklart andra åxå som var . Ajja, blir det så blir det annars får jag hoppas på bättre tur nästa gång, även om jag såklart blivit jätteglad om jag fått den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja :) fin blogg, kul att läsa:D