torsdag 25 september 2008

irriterande.

Guud, vad jag är trött på den förbannade backen varenda eviga morgon, till dagis. Det är ändån en bit att gå...men får lite motion iaf, alltid ngt va ?

På tal om dagis. Jag fick i början på veckan bestämt att Teo ska ha en timme utökat, men det har inte ändrats ännu..antagligen nästa vecka . Känns bra iaf , för då hinner jag med rehab på fredagarna också, och skippa stressa ihjäl mej.

Iaf, så tycker dock inte personalen att det är så okej. Det är ganska uppenbart att dom tycker det är jobbigt ( hallå, en timme ?!) eftersom dom bara har resurs till kl 12.
Okeej..? Men vad gör dom fram till halv två med teo då ? väntar ut tiden bara och hoppas på det bästa..? Amen , ni hör ju själva hur det låter.

Sjukt. Deras jobb är ju att ta hand om ungarna, sen kan det inte vara mitt problem att dom inte har någon mer resurs där. ? Jag har rätt till 8 tim egentligen men det är inget jag valt för jag tycker det känns liite länge.

Grejen är att lillemans assistent plockades bort, men hon var knappast rätt person att ta hand om honom... så det var lika bra det :O
..och klart man tror det inte behövdes assistans mer då. SUCK !!!!!

Palla med folk. Jag är tje på dej, dej ..och DeJ.

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla gärna in min blogg :)