onsdag 17 september 2008

onsdaG



Har lämnat toe på dagis nu. Tiden är ju ändrad till 8.3o-13-3o bara för han ska få lite mer tid på morgonen att leka innan dom börjar plocka ihopa..? Ahh, iaf så ska jag prata med rektorn im tänkte jag, eftersom jag ska ha teo en timme längre på dagis. Kan vara bra både för honom och för mej.

Potträningen går jättebra! Teo sätter sej själv nu när vi är hemma, utan att jag behöver påminna honom. Så duktig är han :) Nu är det bara ute som han ska kunna vara utan också, men tänkte börja lite så smått när man är ute mindre rundor..jag vill ju inte att han ska skämmas för han kissat på sej ute. naawe. Men det blir nog jättebra!

I måndags på DBT så var det bara jag och en till. Helt sjukt. ?
Känns som många skiter i behandlingen...tråkigt..
men jag är där iaf, det som är huvudsaken..hah.

Fick en stooor påse med kläder till Teo, utav den andra tjejen i gruppen.
Jag blev jätteglad :) SÅ fina kläder var där, annars brukar man alltid få sånt gammalt skit som luktar, men dessa var verkligen kanonfina.
Snällt av henne.

1 kommentar:

Lindah sa...

Aldrig fel att få kläder till barnen ;)
Har sj fått en massa till både Oliwer och Joline. Nu blir det bara till Joline....Så nu är det inte roligt för plånboken när man ska handla till Oliwer *suck*
Växer ju som bara den....
Annars e allt bra hoppas jag!!
Kramar Linda