fredag 3 oktober 2008

nojjor.

Jag är inte helt 100 nu. Ush, tankarna går på högvarv och ont i magen av oro.
Flrkylningen vill inte bryta ut riktigt heller, känner mej helt slut och febrig mellan varven och som pricken över i:et så har det slagit lock för mitt öra igen. :S Så nu är jag döv, och hoppas ju att helvetet med balansen börjar en gång till.

Ah. Synd det är om mej va ? ;)

Har varit på Rehab ganska nyligen. Fick ventilerat lite och massage med taggbollen,,behövdes nu när jag kommit igång med träningen igen.

Jag är ju lite osmart som går och tränar när jag är dålig..men men, det gick ju bra iaf :) Och skönt var det vill jag lova. Röra på fläsket, det behövs om man säger så.
Jag ligger inne med en riktig kärringa röv nu.huuh. sån kropp som man får när man närmar sej 30..hehe. Eller så är det bara fläsk ?

Mindre fräscht är det iaf ,, haha.





2 kommentarer:

kockajäveln sa...

Stackare!!Hoppas det bryter ut så du blir av med skiten!!Fin blogg förresten:)

Anonym sa...

Vilket fläsk? jag har inte sett ngt iaf..fast då har du ju kläder på dig när vi ses, kanske därför :P

du e jätetfin hjärtat :D..
kramisar//mange