fredag 19 september 2008

orka ?

Jag får dampryck snart. Skulle simmat , men som vanligt så kom jag på i sista stund att jag var alldeles för sent ute eftersom jag ska va på rehab kl 12. Jag menar; orka ?
Nu ska jag fan skärpa mej. Kommer fan bli fet, lat fet annars om jag inte kommer igång med träningen igen..vad har hänt med mej ? Jag är bara så trött så skulle helst bara vilja sova och få va ifred.

Ajja. Får skärpa mej med det nästa vecka :) För dessa lathets kilona ska fan bort igen...självkritik på hög nivå men fett på mej är inte min bästa vän. Återigen; hur andra ser ut skiter jag stort i, men mej själv är det en helt annan historia!

Ah. Igår bakade jag och teo muffins :) dom blev jättegoda vill jag lova, inte sådär jättenyttiga bara med ett halv kilo socker i men ändån..hehe. kanon fina . Stolt blev jag för det är första gången jag gör (läs:bakar) det, sen var det faktiskt lite skoj också. Även om jag aldrig skulle erkänna en plats vid spisen för min del ;)

Så idag ska jag kanske göra äpplepaj...? Goott.
********************************************

Ang mobbing .. Blir så förbannad när jag hör eller ser sånt.
Ett exempel ; Jag var med toe på lekplasten , så var där några ungar i typ 7 års åldern..som höll på med både det ena och det andra. Sprang och sa en massa fula ord som typ " k***lla, f**tta,h*ra osv. Helt galet sjukt!


Och en stackars pojke blev kallad för både "tjockis" och fetto...stackars kille. Blev så arg så sa till dom att man inte säger så till andra, deras svar på det var ju att dom var kompisar? Okeej ? så man mobbar sina kompisar nu då? För killen var ju mullig .

MEN, inte nog med det så hetsade dom teo hela tiden, för han inte fick leka med dom, att han skulle bitas och slåss...what?
Och det värsta är ju att det börjar redan på dagis med utfrysning och annat taskigt. Fy:S

Jävla dampungar det finns !! Och garanterat så kommer det så klart hemifrån, från inskränkta ignoranta föräldrar som fan inte ens skulle få uppfostra enschäfer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner så igen mig i det med kroppen! Hur andra ser ut är skitsamma men på en själv är det en helt annan femma. Det roliga är, att vil du bara gå ner och inte bygga muskler elelr så, kan du sova bort kilona. Så om du kan passa på att sova så mycket det går eftersom man bränner myyycket mer än man tror i sömnen. :) Dessutom behöver du sovas om du är trött. Kroppen behöver vila upp och återhämta sig.