torsdag 9 oktober 2008

9 okt


ååh,trött jag är. Somnar nästan varje kväll när jag nattar toe..kanske åxå ska sova när kl är 7 ? hehe. Skönt hade det vatt kan jag ju säga, men de känns som man alltid har en massa att fixa och diska upp innan..

Teo ska byta dagis grupp nu och gå med dom större barnen. Det är tid för det när dom blir tre år,,och det är klart, kanske inte det bästa för hans utveckling att gå med "bebisar" längre. Tror det kommer bli bra, och skoj för honom :) Fler i sin egen ålder att leka med.

Och om knappt tre veckor fyller mitt lilla hjärta 3 ! Tänk så snabbt tiden går...så stor han blivit, och är så klok och duktig.
Han har bara blöja på dagis nu och natten såklart men annars så går han på toa utan att jag ens behöver påminna honom. :)

hehe..igår hade han och en flicka, varit på bio med dagis fröken. Jag blev så stolt,för han var så stolt och hade haft skoj. Jag trodde först inte han skulle orka sitta stilla så länge men det hade funkat fint. Det var visserligen en kortis film på en halv timme men ändån..det är långt när det är små barn ;) Kul, kan man göra det åxå nån helg.

Shiit. Såg ni Generation fett igår ? haha. oh my god, säger jag bara.
Fan, folk tänder tydligen på vad som helst, menar hur sjukt är det inte att ens vilja ha en stor 250 kg rumpa i ansiktet ?

3 kommentarer:

kvinnan med koftan sa...

fin blogg!

kockajäveln sa...

sv: javisst é det. tycker egentligen alla borde de någon gång:) Hoppas allt é bra me dej!

Anonym sa...

hih ja vem vill ha en sån stor rumpa i ansiktet perverst tycker jag....han är jätte duktig toe som går på pottan och börjat snacka så mycket men han är ju en jakobsopp hihi då är man en *fighter*