onsdag 22 oktober 2008

åååh.?


Mina känslor är kaos. Jag blundar för sanningen och vill att allt ska vara så som jag föreställer mej. Kan man leva i sin drömvärld ett tag tills det glr för ont att stanna kvar där ?

Allting gick bra hos tandläkaren. Teo låg så duktigt när tandsköterskan undersökte och tittade, och sen visade hon hur man bäst borstar tänderna med ett särskilt grepp och allt..hehe. För jag lovar, det är inte det lättaste att borsta tänderna på någon som inte vill, men jag gör det ändån ;) Där har man väldigt liten talan som liten eftersom det är så viktigt med tänderna.

Simmade igår. Blev bara en gång förra veckan,,jag orkar inte helt enkelt med denna ångesten, även om det hjälper lite att simma. Svårt för dom som aldrig haft panikångest att förstå vilket helvete det är, själv så vaknar jag med det varenda morgon, så min frukost består av kaffe och mediciner.

Jag var på gyn. Helt onödigt. Tog 5 min typ, och jag förklarade hur ont jag har .
Sv: "neejdå, allting ser friskt ut, dock för mkt vätska i buken, men det får du ta med din husläkare, för det är inte normalt".

Varför har man vätska i buken ?..låter läbbigt.
Varför försvinner kommentarerna ? Lite sådära småtrist att inte se vem som läser. *ffs*

3 kommentarer:

Anonym sa...

man kan inte leva som man föreställer sej då lever man ju i osanning man måste få upp ögonen att det verkligen är så och gå vidare med sitt liv annars mår man ju bara dåligt själv....man ska ju inte må dåligt pga andra människor de människor som har negativt omkring sej ska man gå ifrån och bara ta dem med positivt för då mår man bäst...och när det gäller känslor...ja känslor är inget man kan ta på det måste man själv bearbeta

Anonym sa...

Vätska i buken är inget farligt, det har jag också. Kan vara lite menstruationsblod som läckt ut bara, det torkar upp igen så att säga, no worries. Det leder ialafall inte till att man får ont. :)

Anonym sa...

Sv: Har åxå hört talas om att mensen kan "läcka" ut i buken..men hur går det till ? yuck.
Kan isf förklara en hel del!