fredag 8 maj 2009

fin.

En dikt som är speciell eftersom den är skriven till mej.

du får mig att skratta
du får mig att le
du får mig att fatta
du får mig att se
att allt som jag saknar och allt jag vill ha
är dig vid min sida precis som det va

jag får dig att gråta
jag får dig att gå
hoppas du kan förlåta
hoppas du kan förstå
att jag lever som ett djur inlåst i en cell
sju dagar i veckan "welcome to hell"

med dig vill jag leva
med dig vill jag dö
som adam och eva
på en varm söderhavsö
att ligga där på stranden och lyssna på fågelsång
för att senare på kvällen älska i en ljuv solnedgång

du får mig att skratta
du får mig att le
du får mig att fatta
du får mig att se
att jag vill tillbaka till livet igen.
jag ångrar mig
varför sa jag inte som det va, jag älskar dig!.

3 kommentarer:

TROLLET sa...

Så fin den var J
Riktigt fin
kram på dig

marie sa...

Hej gumman..
har satt lösen på bloggen nu så skriv te mej på msn så får du de.Kramar

Anonym sa...

hej älskling den va fin va?? den är till dig mitt hjärta ju ;) hoppas att du blev glad för den ju ;) puss love you puss puss puss