måndag 7 september 2009

snart.

Är helt vilse..mycket därför som jag inte bloggat.
Jag vill kunna ventilera om det här, men kan inte. Och vill inte ha en blogg där så mycket av mina problem speglas..fast iofs så är det väl därför man har en blogg ?

Min behandling funkar inte heller. Inte säkert jag får gå kvar den pga olika anledningar..kanske blir det en annan behandling ? Fast helst av allt så vill jag börja jobba nu eller plugga...ååh, ni anar inte som jag saknar skolbänken! helt sjukt egentligen..men det är nåt som jag är bra på ju och det får en att må bättre..att fylla sina dagar med något.

..men fan. Jag vet inte hur jag ska hitta tillbaka? Min behandlare säger jag måste komma tillbaks till rutinerna men vad tror han att jag försöker då? Jag hatar mej själv för saker jag gjort, äcklas & känner skam....där måste jag bryta det & låta det förflutna vara just det förflutna...
det enda jag lever för just nu är min son. Jag vill bara hitta hem, inte vara vilse.

Inga kommentarer: